Judith Ros, aangenaam!
Een mislukte PABO-student die per ongeluk in de marketing terechtkwam en nu zelfs in de adviesraad zit van het ROC van Twente. Dat ben ik. Een achteraf meer dan gelukkige stap. Als autodidact heb ik mij de afgelopen 10 jaar meer en meer vastgebeten in online marketing. Een speelveld waarin je elke dag opnieuw leert en dat bovendien niet meer weg te denken is.
Mijn passie voor (online) marketing combineer ik graag met Twentse nuchterheid. Ik leg jou graag in begrijpelijke taal uit hoe je meer uit jouw marketinginspanningen kunt halen. Zoals ik dat al eerder heb gedaan voor:
- MoodSocks
- Ministerie van Justitie en Veiligheid
- Blokker
- Bart Smit
- Bright Online
- Leen Bakker
- Heutink
- Dirksen Bedrijfskleding
- DOSS Audio
- IJsselpersoneel
- Kracht Concept & Creatie
- Leger des Heils Reshare
- Munsterhuis Sportscars
- ERMA Sport
- Facility Trade Group
- DVEP Energie
- Carnavalsland
- Plegt Vos
- Maya Personeel
- Lantink Service
- Autogroep Twente
- Autolease Twente
- AST Groep
- DOC Opleiding & Training
- de Interieuracademie
- XL10 Training en Opleiding
- Innovi BV
- PCA Mobile
- Auto Haarhuis
- Haarhuis Autolease
- Morssink Tuinen
- Jansen & De Wit
- Vérian
- Linda Grootenhaar